klik voor Dickenskoor the X-mas Vocals
Dickens Duet
Meer kerstacts
Welkom op de website Dickenskoor.nl

Wanneer u op zoek bent naar een dickenskoor, sfeervol gekleed in de stijl van Charles Dickens, dan bent u hier aan het goede adres. Alle bekende Christmas carols komen voorbij in prachtige vierstemmige arrangementen. Behalve een prachtig Dickenskoor kunnen wij u een levensechte Scrooge aanbieden. Deze markante en nukkige verschijning transformeert ongemerkt in een innemende verteller. Prachtige kerstvertellingen voor jong en oud. Scrooge is ook te boeken met het dickenskoor the X-mas vocals.
Ook in de stijl van Charles Dickens is het Dickens Duet - Twee fantastische muzikanten, de één op accordeon en de andere op sopraan saxofoon, weten van deze ongewone combinatie een echte Christmas belevenis te maken.
Via deze website wordt u verder gelinkt naar de website van de X-mas Company. Daar vindt u alle informatie die u zoekt.
ickenskoor.nl